tvättstugespring

nu när internet äntligen har pallrat sig upp på gräddhyllan kan jag fortsätta blogga:)
medans ni har så otåligt väntat på nya inlägg har jag och hjärtat hunnit flytta till vårat nya boende uppe på krondikes (gräddhyllan) vi har nästintill fått allt på plats också. Det enda som saknas är huvudgaveln en byrå och garderobsdörrarna som vi lämnade in på lackering..

i helgen kommer jag befinna mig i torvallas sporthall för att lira lite mjukbandy, Uppsala ungdom imorgon och Uppsala på söndag. Kan inte bli trevligare..

nu måste jag springa ner till tvättstugan, som dessutom blir mitt "bränna extra kalorier tips". Flytta till en lägenhet på 3dje våningen och skaffa massa tvätt så vips har du förbrännt några extra kalorier under dagen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0