det är över nu

nu är julen över och vi har kommit hem och packat upp allt.. i fredags åkte jag hem till mamma & pappa medans sebastian åkte till sina föräldrar. Vi spelade Bingo, åt brieost på pepparkakor och massa mys.

på julafton var vi ute hela förmiddagen med vovven, åt middag och julklappsutdelning innan jag tog mitt pick å pack och drog till Pilis där det vart ännu mer julklappar och mys, avslutade kvällen med snöbrottning :)


jag fick presentkort, värmefilt, cupcakes maskin, 2 kaffemaskiner, sängkläder, pengar :) jag fick dubbeluppsättning av det jag önskade mig, men vi lämnade tillbaka den ena igår och när vi skulle ta en kopp kaffe igårkväll visade det sig att den jag sparade inte fungerade så nu ska jag åka och byta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0